می دونی وقتی دیدمت دوست دارم چکار کنم ؟


♥♥♥شــهــر عــــــشــــق♥♥♥

♥برای عاشقان♥

http://javad123.fileup.ir/d/2125362/85495.jpg

 

مـیـدونـی وقـتـی دیـدمـت دوسـت دارم چـکـار کـنـم ؟

دوســت دارم تــو چـشـمـات ذل بــزنـم ،ولـی مـی تـرسـم روتــو بــرگردونـی.

دوســت دارم بـهـت بـگـم دوسـتـت دارم ،ولـی مـی تـرسـم تــو ایـن حـسـو نـداشـتـه بـاشـی.

دوســت دارم بـبـوسـمـت ،ولـی مـی تـرسـم بـزنـی تـو ذوقـم.

دوســت دارم بــغــلــت کـنـم ،ولی مـی تـرسـم تـو بـدت بـیـاد.

دوســت دارم بـگـم تــا آخـر بـاهـام بـمـون ،ولـی مـی تـرسـم بـری و تـنـهـام بـذاری.

بخاطر هـمـیـنـه کــه هـر وقـت مـنـو می بـیـنـی

 سـاکـتـم وهـیـچ کـدوم از ایـن کـارارو انـجـام نـمـیـدم . . .

 



نظرات شما عزیزان:

hedye
ساعت5:33---2 مرداد 1392
سلام اجی وب قشنگی داری .خوش حال میشم به منم سربزنی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








قالب جديد وبلاگ پيچك دات نت